New Axe work from Bartle Bogle Hegarty, New York. Made by Kevin Roddy (executive creative director), William Gelner (creative director), Tim Geoghegan & Caprice Yu (creatives).
c'est nul la direction choisie par Axe (les super playboys irrésistibles) marchait plutôt pas mal, et les créas arrivaient toujurs à se renouveler.
ils ont voulu faire une promesse propre au "anti-hangover"...et ils se sont chié dessus. c'est limite compréhensible et ce n'est pas très drôle. bref, on a perdu en puissance et en impact.
What the French guy doesn't realize is that to be true to the brand, the ad needs to be a)related to hooking up and b) answer back to the perceived benefit of the product--that it washes away hangovers, however hard to believe.
The creative here seems a very good marriage of the two for such a brief.
c'est nul
ReplyDeletela direction choisie par Axe (les super playboys irrésistibles) marchait plutôt pas mal, et les créas arrivaient toujurs à se renouveler.
ils ont voulu faire une promesse propre au "anti-hangover"...et ils se sont chié dessus.
c'est limite compréhensible et ce n'est pas très drôle.
bref, on a perdu en puissance et en impact.
Hilarious!
ReplyDeleteWhat the French guy doesn't realize is that to be true to the brand, the ad needs to be a)related to hooking up and b) answer back to the perceived benefit of the product--that it washes away hangovers, however hard to believe.
ReplyDeleteThe creative here seems a very good marriage of the two for such a brief.